Defiance - Przeciwnicy
Na drodze ku odkryciu swego przeznaczenia, Kain i Raziel spotykają wiele wrogich im istot. Są wsród nich zarówno starzy, niekoniecznie dobrzy znajomi, jak i całkiem nowe persony w tym konflikcie.

PRZECIWNICY


Obrazek

Nazwa

Opis

Wymiar

Bohater

Sluagh

Sluagh są prymitywnymi istotami zamieszkującymi wymiar spektralny. Przemierzają ten wymiar żywiąc się duszami zmarłych. Są doskonale znane Razielowi z obu części Soul Reavera i nie stanowią dla niego żadnego wyzwania.

Spektralny

Raziel

Archon

Archons

Są to istoty wymiaru spektralnego. Podobnie jak Raziel, są agentami Elder Goda i karmią go żywiąc się duszami. Teraz zostały skierowane przeciw zbuntowanemu Razielowi. Występują ich dwa rodzaje: szybkie i zwinne Reapers (żniwiaże) oraz silne i wytrzymałe Dreadnoughts (pancerniki). Wyglądem podobnie jak sam Elder God, nawiązują do szeroko pojętych owoców morza... Wymiar Spektralny przestał być bezpiecznym miejscem.

Spektralny

Raziel

Macki

Macki

Nie są to macki Elder Goda, niemniej są wrogo nastawione do Raziela i Kaina. Pierwotnie istoty wymiaru spektralnego, nauczyły się przenosić również do materialnego. Atakują znienacka, wyskakując spod ziemi i chwytając zaskoczoną ofiarę.

Oba

Raziel

Cień

Cienie

Cienie znane są już z Soul Reavera 2. Są to istoty bez dusz, stworzone z mroku połączonego energią, którą pozyskują z pobliskich antycznych budowli. Potrafią egzystować w obydwu wymiarach. Napotkać można odmianę małą i dużą.

Oba

Obaj

Łowca Wampirów

Łowcy Wampirów

Łowcy to prywatna armia Moebiusa, złożona z najemników polujących na wampiry. Lata doświadczenia sprawiły, że są mistrzami w swoim fachu. Udało im się wytępić niemal wszystkie wampiry w Nosgoth. Występują ich cztery rodzaje: łowczyni z włócznią; zwinny łowca ze szponami, rzucający również ogniste pociski; czarodziejka walcząca na dystans i wzmacniająca zaklęciami pozostałych; oraz wielki i bardzo silny łowca z olbrzymim młotem bojowym.

Materialny

Raziel

Sarafanin

Zakon Sarafanów

Zakon Sarafanów to starożytna sekta rycerzy zakonnych, którzy zapisali się w histori Nosgoth jako pogromcy Starożytnych Wampirów. Sterowani przez Krąg Dziewięciu wypowiedzieli świętą wojnę antycznej rasie. Są doskonale wyszkoleni i fanatycznie oddani sprawie. Walczą przy użyciu charakterystycznych dla nich włóczni, krótkich toporków, krótkich ostrzy i mieczy dwuręcznych. Występują również walczący na dystans łucznicy i kapłani używający magii.

Materialny

Kain

Hylden Revenant

Revenants

Revenants to ożywione i opętane przez Hyldenów zwłoki. Wyskakują spod ziemi i atakują Raziela, w którym widzą zagrożenie dla swoich imperialnych planów. Walczą mieczami i ciskają magiczne pociski. Występują ich trzy rodzaje, w zależności jakie zwłoki ożywili: ludzi, Starożytnych czy Hyldenów.

Materialny

Raziel

Dzikus

Dzicy Ludzie

Dzicy Ludzie to plemię zamieszkujące cytadelę wampirów. Kiedyś czcili Starożytnych, a po ich wyginięciu prymitywnie naśladują wampiry w zachowaniu. Przybierają się w wielkie piuropusze, co czasami pozwala im się dobrze zamaskować w terenie i przygotować pułapkę na intruza. Występują mężczyźni rzucający nożami i szarżujący rogami przytwierdzonymi do ramion oraz kobiety walczące ostrzami przymocowanymi do rąk.

Materialny

Kain

Cenobite

Cenobites

Cenobites to członkowie sekty czczącej Hash'a'gika , działający pod przykrywką mnichów katedry w Avernus. W katakumbach katedry składają krwawe ofiary swemu bóstwu, któremu są fanatycznie oddani. Przywódcami sekty są nekromanta Mortanius i Lady Azimuth, oboje Strażnicy Filarów opętani przez Hyldenów. Spotkać można dwa typy mnichów: Akolitów atakujących gołymi rękoma i zaklęciem przyzywającym ogień pod przeciwnikiem oraz Przyzywaczy dysponujących bardziej zaawansowaną magią i potrafiących przyzwać z innego wymiaru Demona, który będzie walczył po ich stronie.

Materialny

Obaj

Mutant

Opętani

Czasami Hyldeni przejmują kontrolę nad umysłem któregoś z wrogów Raziela. Oznaką takiego opętania są palące się zielonym ogniem oczy. Zazwyczaj ofiarą są łowcy wampirów, jednak zdarzają się również opętane mutanty.

Materialny

Raziel

Golem

Golemy

Golemy to wielkie posągi przedstawiające Starożytne Wampiry. Stworzone zostały przez Starożytnych i pozostawione na straży antycznych artefaktów. Posągi ożywają gdy w pobliżu pojawi się intruz. Występują w dwóch rodzajach. Obydwa walczą wielkimi mieczami, a silniejszy z nich potrafi dodatkowo ciskać ogniste pociski i wytwarzać ognistą tarczę.

Materialny

Obaj

Demon Ognisty


Demon Elektryczny

Demony

Demony to potężne istoty pochodzące z innego wymiaru. Są na usługach Hyldenów oraz mogą zostać przyzwane przez mnichów z Avernus. Po raz pierwszy dostały się do Nosgoth za sprawą Lady Azimuth, Strażniczki Filaru Wymiarów. Są nie tylko bardzo silne i wytrzymałe, ale również potrafią przemieszczać się między wymiarami. Napotkać można Demony Elektryczne i Demony Ogniste. Te pierwsze są szybsze i potrafią razić przeciwnika prądem. Demon Ognisty jest znacznie potężniejszy - silniejszy, wytrzymalszy oraz potrafiący ziać ogniem i ciskać ogniste kule. Stanowią spore wyzwanie zarówno dla Raziela, jak i dla Kaina.

Oba

Obaj

Copyrights © Wszelkie prawa zastrzeżone.