Soul Reaver 1 - Przeciwnicy
Podróżując po Nosgoth Raziel napotyka na swojej drodzę różnych przeciwników. Są to zarówno istoty wymiaru spektralnego, jak i materialnego. Do tych drugich zaliczają się potomkowie wampirzych braci Raziela.

SPECTRAL REALM


Obrazek

Nazwa

Opis

Cytat

Sluagh

Sluagh

Sluagh są prymitywnymi istotami zamieszkującymi wymiar spektralny. Przemierzają ten wymiar żywiąc się duszami zmarłych. Nie są wielkim wyzwaniem dla Raziela.

Sluagh, the scavengers of the Underworld. Their feral hunger has claimed countless souls - spirits who now shall never find their rest.

Demony

Widma

Widma to istoty znacznie silniejsze od Sluagh. Są to dusze pokonanych wampirów, które tak długo przebywały w wymiarze spektralnym, że przystosowały się do niego. Żywią się duszami, ale mogą również wysysać energię życiową bezpośrednio od Raziela, co czyni je niebezpiecznymi przeciwnikami.

Beware, Raziel. These wraiths are vampire spirits, fettered too long in the spectral realm. When their vampire natures adapt to this plane, they become eaters of souls. Do not allow these spirits to reinhabit their corpses...


WAMPIRY


Obrazek

Nazwa

Opis

Cytat

Potomkowie Melchiaha

Potomkowie Melchiaha

Podobnie jak Melchiah był najsłabszym z braci, tak jego potomkowie są najsłabsi spośród wampirzej rasy. Ich ciała podlegają nieustannemu rozpadowi, przez co przypominają ghoule. Żywią się nie tylko krwią ludzi, ale również ich ciałami. Ich największą bronią jest umiejętność wsiąknięcia w ziemię i niespodziewanego wyskoczenia na powierzchnię. Pozwala im to zaatakować przeciwnika z zaskoczenia.

To what depths had our dynasty plummeted, if these ghouls were the descendants of my high-born brother? Were they so debased as to recruit fledglings from the desiccated corpses here interred?

Potomkowie Zephona

Potomkowie Zephona

Potomkowie Zephona wyewoluowali w coś na kształt pająków. Są szybcy i mogą wspinać się po ścianach, co czyni ich dość irytującymi przeciwnikami. Występują głównie w Silenced Cathedral, dokąd zaciągają swe ofiary i zawieszają je w kokonach.

brak

Potomkowie Rahaba

Potomkowie Rahaba

Członkowie klanu Rahaba podobnie jak on, przystosowali się do środowiska wodnego i jako jedyni z wampirów są na nią odporni. Potrafią swobodnie pływać, przez co w wodzie stanowią śmiertelne zagrożenie. Wyglądem przypominają coś na wzór rekinów. Pod wodą można znaleźć ich liczne kokony. Jednak mimo że to w wodzie czują się najlepiej, również na lądzie są niebezpieczni. Dzieje się tak głównie za sprawą posiadanej przez nich umiejętności wystrzeliwania z paszczy pocisków.

Your brother Rahab and his brood, devastated even by the feeble rays of Nosgoth's sun, overcame their vulnerability to water and retreated from the surface. Now they haunt these ruins, and glide in the darkness of its stagnant depths.

Potomkowie Dumaha

Potomkowie Dumaha

Potomkowie Dumaha nie posiadają żadnych specjalnych umiejętności. Jednak dzięki sile i liczebności, mogą utrudnić życie Razielowi. Jako, że ich przywódca padł ofiarą łowców wampirów, są rozproszeni po całym Nosgoth.

Believing themselves invincible, Dumah and his offspring failed to see an attack coming from the least likely assailants... Complacent in their arrogance, they were taken by surprise, allowing the human vampire hunters to decimate their ranks with little resistance. The few that escaped have been reduced to scavengers.

Potomkowie Turela

Potomkowie Turela

Klan Turela stanowią najsilniejsze z wampirów. Są szybkie i silne, a do tego posługują się telekinezą. Mają również wyostrzony słuch. Stanowią spore wyzwanie dla Raziela. Na szczęście dla niego, nie są zbyt liczni.

brak


LUDZIE


Obrazek

Nazwa

Opis

Cytat

Łowcy Wampirów

Łowcy Wampirów

Ludzie w imperium Kaina stanowią raczej zagrożony gatunek. Nieliczni, którym udało się uniknąć wampirów schronili się w pilnie strzeżonej cytadeli. Jednak ludzie nie poddają się i starają się walczyć z wampirami. Stworzyli oddziały łowców wampirów, którzy podróżują po Nosgoth polując na wampiry. Posługują się włóczniami, kuszami i miotaczami ognia. Ich największym sukcesem był atak na twierdzę klanu Dumaha i unieszkodliwienie jego samego. Co ciekawe, jeśli Raziel nie będzie zabijać ludzi to uznają oni go za mesjasza i będą czcić.

brak

Czciciele

Czciciele

Nie wszyscy jednak ludzie stanęli w opozycji do wampirów. Niektórzy przysięgli im posłuszeństwo i czczą ich jak bogów. Tych czcicieli spotkać możemy w Silenced Cathedral. W walce posługują się wielkimi nożami i rodzajem włóczni.

brak

Copyrights © Wszelkie prawa zastrzeżone.