Soul Reaver 2 - Przeciwnicy
Wszystkie wielkie czyny wymagają kilku męczenników... - mówił Moebius. A Raziel zgodnie z tą maksymą nie ma litości dla napotykanych na swojej drodze istot. Zarówno tych żywych, jak i tych trochę mniej...

WROGIE ISTOTY


Obrazek

Nazwa

Opis

Wymiar

Era

Sluagh

Sluagh

Sluagh są prymitywnymi istotami zamieszkującymi wymiar spektralny. Przemierzają ten wymiar żywiąc się duszami zmarłych. Nie są wielkim wyzwaniem dla Raziela, który miał już z nimi do czynienia w pierwszej części Soul Reavera. Jednak czasami można napotkać ich silniejszą odmianę - znacznie agresywniejszą i szybszą.

Spektralny

Wszystkie

Cień

Cienie

Wyglądem przypominają widma z poprzedniej części gry, jednak nie mają z nimi nic wspólnego, więc ciężko je tak znowu nazwać. Cienie to istoty bez dusz, stworzone z mroku połączonego energią, którą pozyskują z pobliskich antycznych budowli. Po zabici tej istoty, pozyskana przez nią energia wraca do źródła - antycznych drzwi, bądź chrzcielnic. Cienie potrafią atakować na odległość pociskami telekinetycznymi, przez co mogą czasami utrudnić Razielowi nieżycie.

Oba

Wszystkie

Niewolnik

Niewolnicy

Niewolnicy to słabe, zmumifikowane istoty, pozostawione na straży antycznych budowli i ich tajemnic przez Starożytnych. Stoją na drodze Raziela i często przetrzymują klucz otwierający dalsze przejście. Potrafią chować się pod ziemią i nagle wyskakiwać, zaskakując intruza. Występują w trzech odmianach: mieczników, magów oraz strażników z tarczami, które pełnią zarazem rolę klucza.

Materialny

Wszystkie

Mutant

Mutanty

Mutanty występują na bagnach. Są to odrażające stwory - wynik choroby zżerającej Nosgoth. Poruszają się szybko i atakują znienacka każdego, kto zapuści się na bagniste tereny.

Materialny

BO +100

Pies

Psy

Psy towarzyszą łowcom wampirów i łowcom demonów. Są szybkie i wyczuwają wrogą z daleka. Jednak ze względu na bardzo słabą wytrzymałość, nie stanowią dużego zagrożenia dla Raziela.

Materialny

BO -30 i BO +100

Demon

Demony

W Soul Reaver 2 napotykamy na swojej drodze Demony, te same z którymi miał styczność Kain w Blood Omenie. Są to potężne istoty pochodzące z innego wymiaru. Wydają się być na usługach Hyldenów. Stanowią one nielada wyzwanie i spore zagrożenie dla Raziela. Są nie tylko bardzo silne i wytrzymałe, ale również potrafią przemieszczać się między wymiarami. Pojawiają się z nikąd i blokują Razielowi drogę ucieczki magicznymi zaporami. Występują w kilku rodzająch: demona elektrycznego, gazowego, kwasowego, ognistego oraz czarnego. Występują również małe poczwarki wytwarzane przez ognistego demona.

Oba

BO +100

LUDZIE


Obrazek

Nazwa

Opis

Wymiar

Era

Łowca Wampirów

Łowcy Wampirów

Łowcy to prywatna armia Moebiusa, złożona z najemników polujących na wampiry. Mimo, że teoretycznie są po tej samej stronie co Raziel, atakują go biorąc za jednego z krwiopijców. Można napotkać wolnych, lecz silnych mieczników oraz halabardzistki. Występują również walczący na dystans kanonierzy.

Materialny

BO -30

Łowca Demonów

Łowcy Demonów

Po wyeliminowaniu niemal całej wampirzej rasy, armia Moebiusa przekształciła się w Łowców Demonów, polujących na nowe zagrożenie. Są silniejsi i lepiej wyszkoleni od swoich poprzedników. Podobnie jak oni, występują w trzech odmianach: z mieczem, wielkim toporem i ręcznym działem.

Materialny

BO +100

Sarafanin

Zakon Sarafanów

Zakon Sarafanów to starożytna sekta rycerzy zakonnych, którzy zapisali się w histori Nosgoth jako pogromcy Starożytnych Wampirów. Sterowani przez Krąg Dziewięciu wypowiedzieli świętą wojnę antycznej rasie. Są doskonale wyszkoleni i fanatycznie oddani sprawie. Występują w małych grupach stanowiących spore zagrożenie dla Raziela. Walczą przy użyciu mieczy i charakterystycznych dla nich włóczni. W ich szeregach występują również czarodziejki walczące na dystans.

Materialny

BO -500

Copyrights © Wszelkie prawa zastrzeżone.